Blog
OpenText World Europe 2021. Creșteți cu OpenText!
Modelele de lucru sunt în flux, noile obiective proliferează, datele sunt asediate, comportamentul consumatorilor se schimbă și lanțurile de aprovizionare globale sunt perturbate
Mark J. Barrenechea
CEO și CTO OpenText
La cerere, OpenText World Europe 2021 explorează tehnologia necesară pentru a sprijini munca modernă, a implica clienții și comunitățile, a conecta comerțul global și a rămâne înaintea concurenței. Evenimentul de tehnologie digitală prezintă noi soluții și tendințe de piață în keynotes, sesiuni de breakout și panouri de discuții despre inovația produselor. Înregistrați-vă acum pentru a începe călătoria de gestionare a informațiilor și creșteți cu OpenText.
Viitorul serviciilor publice trebuie să fie bazat pe date! CIO-urile guvernamentale trebuie să se concentreze pe utilizarea și partajarea datelor pentru a face serviciile cetățenilor mai proactive
În ultimele 15 luni, pandemia globală a strălucit în centrul atenției asupra rolului datelor în sectorul public. Datele au fost esențiale nu numai pentru a răspunde pandemiei, a diferitelor blocaje și pentru a evalua simptomele legate de virus și, în cele din urmă, de lansarea vaccinării, ci au fost, de asemenea, esențiale în direcționarea publicului și menținerea acestuia informată.
5 lecții de conducere din pandemie
Fiecare domeniu de afaceri s-a confruntat cu propriile provocări în ultimele 15 luni - de la vânzări și marketing, la asistență pentru clienți și dezvoltare de produse. Pe lângă toate acestea, amenințările cibernetice au crescut pe măsură ce infractorii s-au grăbit să profite de munca la distanță și de punctele slabe pe care le expune în reziliența cibernetică.
Pe măsură ce ieșim din această criză, a devenit clar că lucrurile nu se vor întoarce pur și simplu la cum erau înainte. Aici sunt cinci lecții de conducere din pandemie de la echipa de conducere OpenText.